Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Testy
Testy w Wolsungu dzielą się jak w większości gier na testy zwykłe i przeciwstawne.
Testy zwykłe:
"Gdy bohater wykonuje ryzykowną akcję, a jej wynik zależy tylko od umiejętności i szczęścia." Przykład: Bohater przeskakuje z dachu na dach;na strzela do celu; wykonuje solo koncert fortepianowy czy bada miejsce zbrodni.
W takich przypadkach rzucamy zależnie od poziomu sławy (początkowo 2) Xk10, a wynik mus osiągnąć i wybieramy najlepszą kość. Do wyniku dodajemy wartość umiejętności 3/6/9, można również użyć gadżetu, który daje stałą premię do umiejętności lub posiada trigger (nie wiem jak to na polski ja amerykański czyta dużo i polski zapomł) w postaci podbicia, żetonu itp. Jeśli wynik nadal nas nie zadowala możemy dorzucić żeton lub kartę (o tym dalej).
Testy przeciwstawne:
"Gdy postać wykonuje akcję, której aktywnie się ktoś (lub coś) przeciwstawia." Przykład: Postać wypatruje kryjącego się w cieniu zbira; ustala, czy przesłuchiwana pokojówka kłamie; rzuca się w stronę upuszczonego pistoletu, by podnieść go szybciej niż przeciwnik; celnym komentarzem chce ośmieszyć opowiadającego swoje przygody rywala.
Test wykonuje się podobnie różnicą, że wynik porównujemy swój wynik z wynikiem przeciwnika, oczywiście wygrywa wyższy wynik.
CDN
Offline
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.010 sekund, wykonano 9 zapytań - Pamięć użyta: 544.16 kB (Maksimum: 603.63 kB) ]