RPG <3

Kto nie kocha RPG?!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2018-10-02 20:29:11

Paweł
Użytkownik
Dołączył: 2017-10-26
Liczba postów: 48
Windows 8.1Firefox 62.0

Rough information

Poniżej surówka, jak coś to będzie oddzielnie na kance jak ogarnę. Do każdej rasy dopisane dostępne klasy. Oczywiście nie wszystkie ścieżki byłyby dostępne dla każdego, np. Tortle sorcerer draconic nie ma tu sensu, ale wszystko do obgadania/ wymyślenia.

Aarakockra- przed laty zepchnięte przez ekspansję krasnoludów, które zajęły ich tereny. Mają niewiele miast położonych wysoko wśród szczytów gór niedostępnych dla nikogo. Wiele z nich żyje pośród elfów wspierając ich radą i knując przeciwko krasnoludom. Ukrywają straszliwe sekrety dotyczące losów świata, dzięki czemu udało im się przetrwać ekspansję krasnoludów. Bard, Cleric, Druid, Fighter, Ranger, Rogue, Sorcerer, Warlock, Wizard

Dragonborn- rasa magicznie hodowana przez elfów z jaj złych smoków. Większość z nich służy elfom, przyjmuje ich zwyczaje. Po odbyciu służby wykupującej życie od stwórcy stają się wolni, co ciągle budzi sprzeciw wśród wielu elfów. Bard, Cleric, Druid, Fighter, Paladin, Ranger, Rogue, Sorcerer, Warlock

Dwarf (Mountain)- zasiedlają większość okolicznych górskich terenów. Razem z elfami tworzą potężny sojusz. Żyją w społeczeństwie kastowym, które wciąż się przebudowuje, pojawiają się głosy rebeliantów. Toczyli wojnę z Aarakockra którą z łatwością wygrali. Jako jedyni handlują z plemionami ludzi. Bard, Cleric, Fighter, Monk, Paladin, Ranger, Rogue, Wizard

Elf (High)- największa, rządząca większością znanego świata rasa. Ich społeczeństwo jest feudalne i mocno tradycyjne. Uważają, że dominacja polityczna czyni ich lepszymi. Są w ciągłej gotowości do walki z ludzką inwazją, mają ogromną armię. Ich magowie pożądają barbarzyńskich sekretów czarnej magii. Bard, Cleric, Druid, Fighter, Paladin, Ranger, Rogue, Sorcerer, Warlock, Wizard

Firbolg- jedna z ras zamieszkująca dzikie ostępy królestwa. Są dobrymi z natury miłośnikami natury, którzy jednakże lata temu poprzysięgli służbę mrocznej istocie o niezbadanych motywach. Posiadają własną krainę, ukryta w głębi mrocznego lasu. Ci którzy ją opuszczają, albo zasłużyli na łaskę bogini czyniąc coś co jej się spodobało, albo uciekli, czym bardzo jej się narazili. Druid, Fighter, Ranger, Sorcerer

Gnome (Rock)- najwięksi znani magowie. Stracili swe królestwo dawno temu w walce z ludzkimi plemionami. Otrzymali od elfów ziemię w prezencie, lecz jest to jałowa pustynia. Nie odnajdują się w feudalnym społeczeństwie, przez co często ściągają na siebie kłopoty. Cleric, Fighter, Monk, Rogue, Warlock, Wizard

Goliath- rasa potomków tytanów, których zmierzch imperium skrywa mroczną tajemnicę. Dawniej mieli swoje państwo na wyspie u wybrzeży cywilizowanych królestw, lecz zostali z niej wygnani przez bezimienne horrory. Barbarian, Cleric, Fighter, Monk, Ranger, Rogue, Sorcerer, Warlock

Halfling (Ghostwise)- dzika rasa niziołków przedarła się do lasów cywilizowanych królestw wieki temu. Początkowo byli tępieni, lecz przez swoją dobra naturę zaniechano walki z nimi. Tworzą rozsiane, ezoteryczne społeczeństwo, a ich życie i relacje podlegają wielu niezrozumiałym rytuałom. Barbarian, Druid, Fighter, Monk, Ranger, Sorcerer

Lizardfolk- zimnokrwista rasa zamieszkująca niezagospodarowane bagna na granicy królestw. Po latach wzajemnej niechęci i strachu elfowie przyznali im zwierzchnictwo nad ziemiami które zajmowali. Są cenionymi uczonymi i wojownikami, lecz ich obcy sposób myślenia rodzi wiele niechęci i społecznych problemów. Barbarian, Cleric, Druid, Fighter, Monk, Ranger, Rogue, Sorcerer, Warlock, Wizard

Tabaxi- rasa zamieszkująca lasy cywilizowanych królestw od wieków. Początkowo spłoszone ekspansją elfów i krasnoludów dziś powracają z chęcia nauki cywilizowanych zwyczajów. Są z reguły samolubne i przebiegłe. Według większości elfów nie są godni zaufania, a ich dobre chęci podminowane są jakimś ukrytym planem. Barbarian, Bard, Druid, Fighter, Ranger, Rogue, Sorcerer, Warlock

Tortle- wędrowna rasa, która powoli wymieram ich młode prawie wcale się nie rodzą. Są postrzegani jako lekkomyślni, lecz o zadziwiającej mądrości, przyjacielscy, lecz nie godni przyjaźni, bo w każdej chwili mogą odejść. Każdy tortle jest albo zafascynowany obcymi kulturami bez reszty, wręcz obsesyjnie zbiera informacje i pamiątki związane z innymi rasami, albo jest ascetą, powstrzymującym się przed przyjemnościami. Gna ich ciekawość świata, dręczy fakt przemijania ich rasy. Cleric, Druid, Fighter, Monk, Ranger, Sorcerer

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
biura-prawne - szpitalna6tarnow - high5forum - canineguide - kajecik