RPG <3

Kto nie kocha RPG?!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2017-10-25 21:10:07

Bartuś
Użytkownik
Dołączył: 2017-10-25
Liczba postów: 42
WindowsChrome 61.0.3163.100

Kampania: Melodyjna Uczta! Sesja 6

Sesja 6.

MG: Paweł Nowak

Gracze: Daniel Siwanowicz, Michał Nowakowski, Bartek Gotlibowski

1. W drodze powrotnej do Wrót Baldura spotykamy gońca który przekazuje nam list od matki Falrina informujący o porwaniu syna!

2. Na miejscu dowiadujemy się, że Falrin został porwany przez brata jego ojca. Sam ojciec natomiast wyruszył razem z ochroniarzami odbić syna.

3. Na miejscu okazuje się, że Falrin już został wywieziony na wyspy Moonshae. Przeszukanie posiadłości daje nam trochę informacji (Dzięki błyskotliwemu Balasarowi) o "podwodnym rytuale".

4. Colemn używając swoich znajomości załatwia nam transport na wyspy.

5. Po tygodniowej podróży docieramy do stolicy wyspy Alaron, gdzie portu strzeże około 50 okrętów bojowych i wszystkie okręty są przekierowywane do innego portu.

6. Po zejściu na ląd i dotarciu do samej stolicy (Po sprawdzeniu Vira'tha) kupujemy konia i wóz, oraz spotykamy tajemniczego jegomościa który opowiada nam o obecnej sytuacji wysp po śmierci królowej. Opowiada legendę o podwodnych schodach które ujrzeć mogą jedynie Ci którzy wiedzą gdzie się one znajdują.
Prosi nas także (pomimo tego, że uważa to za szalone), że gdyby jednak udało nam się odnaleźć schody byśmy naprawili wzorzec który pomoże wyłonić prawowitego następcę tronu.

7. Po wyruszeniu śladami porywaczy Falrina (I wzięciu udziału w rytuale druidów przez Vira'tha) docieramy do miejsca gdzie zostawili swój wóz.

8. Po mimo tego, że znaleźliśmy miejsce w którym ów schody mogły by się znajdować nie byliśmy ich w stanie zobaczyć, aż do chwili gdy Vira'th powiedział "Tam są" i bum są, czary.

9. Schodząc po schodach prowadzących w głąb morza trafiliśmy do planu wody gdzie pływały gigantyczne stworzenia wodne.

10. Udaje nam się przerwać rytuał i uratować Falrina, niestety wuj uratowanego umyka używając zaklęcia odwołania. Odnajdujemy i naprawiamy również Wzorzec w postaci labiryntu i go naprawić!
A Colemn z naszą pomocą oczyszcza kaplicę Istishia.

11. Odstawiamy przyjaciela do domu i sami nareszcie się do niego udajemy! W Secomber czekają na nas jednak kłopoty, ktoś stworzył w naszej piwnicy planarny portal, a nad miastem słychać ryk pradawnego smoka.

Co dalej czeka naszych dzielnych bohaterów? Czy uda im się zwyciężyć smoka? Co z kluczami do podziemi Harka? Czy uda im się znaleźć trop kostura zdejmującego klątwę ze skarbu Krona? Przekonamy się na następnych sesjach!

15168892_1316686518373316_3966425175264374340_o.jpg?oh=aa35bed0f5173a71d9eabee2356ae142&oe=5AAB1B91

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
amis - jaruha - pv - stangoldlakeurp - kaszanarp