RPG <3

Kto nie kocha RPG?!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2018-01-24 16:28:22

Bartuś
Użytkownik
Dołączył: 2017-10-25
Liczba postów: 42
WindowsChrome 63.0.3239.132

Kampania: Melodyjna Uczta! Sesja 11

D&D Sesja 11

1. W środku nocy o niesmoczej godzinie, do pięknych drzwi, wspaniałej murowanej siedziby Melodyjnej Uczty puka zakapturzony nieznajomy. Okazuje się być Githem imieniem Oros, który chce poznać sekretny sposób przemieszczania się  Yuirded'a. Oferuje nam za to aż 5 kluczy do podziemi Harka.

2. Dzielni bohaterowie z prowadzeni przez charyzmatycznego Balasara, przyjmują zadanie choć nie obcują żadnych terminów.

3. W drodze na śniadanie członkowie Melodyjnej Uczty odwiedzają obwoźną bibliotekę, w której Colemn szuka interesujących książek, znajduje je Vir'ath, a trafiają w ręce Balasara. "Limbo i Chaos", okazuje się ciekawą lekturą.

4. Podczas śniadania Garet informuje, że ktoś zostawił dla nich paczkę. Jest to materiałowa zasłona i notka zapraszająca do Yuirded'a.

5. Jako że cele wydają się zazębiać, przyjmujemy zaproszenie i trafiamy do kanałów pod Wrotami Baldura. W oczekiwaniu na Yuirded'a, Vir'ath zachwyca się jedną z najlepszych brandy jakie destylują drowy.

6. Yuirded proponuje kolejne 2 klucze za doprowadzenie do siebie Rondorena, wyrzutka z klanu Anarchów, oraz zdobycie dla niego starych planów z dawnego leża Ilithidów.

7. Szybko udaje nam się doprowadzić do spotkania z Rondorenem, udaje nam się go zwabić do kanałów lecz, najpierw musimy odzyskać jego skrzynię z "rzeczami osobistymi". Po krótkim śledztwie udaje nam się dogonić ludzi którzy ukradli jego skrzynię i ją odzyskać, lecz zamiast przedmiotów w skrzyni znajdujemy Anioła! Teraz już wiemy, że tego człowieka musi spotkać kara.

8. Wprowadzając w błąd Rondorena doprowadzamy go do kanałów, uwolniwszy wcześniej Anioła. Po chwili oczekiwania pojawia się Yuirded z miksturą która na 10 godzin przeniesie nas do Limbo gdzie musimy zdobyć plany.

9. Na miejscu okazuje się, że możemy po części kształtować rzeczywistość własną wolą, dzięki temu udaje nam się stworzyć na głowach sfery z powietrzem i dopłynąć do leża. Choć wiemy, że coś się na nas czai w głębinach.

10. Udaje nam się odnaleźć plany jakiegoś przedziwnego statku, napisane w niezrozumiałym języku psionicznym. Podczas drogi powrotnej, z głębi atakuje nas Aboleth. Walka choć nie była prosta zostaje wygrana przez Melodyjną ucztę. By dosłownie zaraz po tym zostać zaatakowanym przez 3 slaady, ledwo udało nam się ujść z życiem.

11. Po powrocie do kanałów, wszyscy są rozbiegani, przez jakieś problemy w "wylęgarni". Zauważamy uchyloną kotarę prowadzącą do sekretnych komnat Yuirded'a, Balasar rozwiązuję zagadkę tajnego przejścia i trafiamy do przepastnej biblioteki w której rozwieszone są plany tego samego statku. Udaje nam się odnaleźć księgę o tunelach autorstwa samego Harka. Oddajemy, niepełne plany, głowy slaadów i czym prędzej udajemy się do domu.

latest?cb=20141109183807
latest?cb=20170331180533
latest?cb=20170331161900

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
dzikigon - zabludow - pszirp - avalonrpg - theold