RPG <3

Kto nie kocha RPG?!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2017-11-21 01:00:49

Michaś
Moloch
Dołączył: 2017-10-26
Liczba postów: 11
Windows 7Chrome 62.0.3202.94

Warhammer. Sesja 10(chyba)

WFRP
Sesja 10(chyba)
MG Bartek Gotlibowski
Gracze Paweł Nowak, Daniel Siwanowicz, Michał Nowakowski

1. Kierunek -> Grissenwald

2. Podczas odpoczynku w nocy, na szlaku do miasta grupa Strażników Dróg ostrzegła nas przed nieumarłymi, których Grissenwald ostatnio nie może się wyzbyć. O poranku, na obrzeżach miasta spotkaliśmy ghoule pożerające konia, byli to wcześniej przez nas poznani Strażnicy. O ironio.

3. Po wejściu do miasta zostaliśmy świadkami próby linczu na miejscowej babince, która dostała piętno wiedźmy, po dobrej godzinie wykłucania się z gburowatym i GŁUPIM burmistrzem, udało nam się pójść na kompromis, babcia zostaje zamknięta, a my mamy pozbyć się fali nieumarłych.

4. Przeszukując glinianke babci a następnie cmentarze, odkryliśmy w jednej z krypt źródło mocy nekromanckiej, mianowicie czerwoną kulę. Po zniszczeniu kuli, miejscowi nieumarli upadli oraz przestali się po "śmierci" podnosić. Po krótkich przemyśleniach, uznaliśmy ten element jako próbę odwrócenia naszej uwagi od ważniejszych rzeczy!

5. Następnego dnia, odpoczywając, spotkał nas Gregor, stary, serdeczny, najlepszy, ukochany przyjaciel Rikke, który poszukuje ludzi do pracy w polu, za dobrą opłatą oraz im więcej tym lepiej. Po rozmowie z Rikke i dojściu do kilku wniosków, postanowiliśmy pozbyć się jegomościa ze względu na jego historię oraz parchatą nekromację i prawdopodobne powiązania z Roderickiem. Zadecydowaliśmy więc, udać się z nim do miejsca gdzie zabierani zostali chłopi w celu zarobku.

6. WTEM, Rikke zauważył, że wóz z dużą prędkością kieruje się w stronę mostu linowego, który pod żadnym pozorem nie byłby w stanie utrzymać wozu. Szybko reagując na zastawioną pułapkę, wykonaliśmy piękny skok z wozu, oraz paskudne lądowanie na twarzy.

7. Dzięki wyczuciu magii Rikke, oraz niesamowicie oczytanemu Ceorlowi, udało nam się namierzyć w pobliżu, emanującą silną magią, Studnie Chaosu. Zbliżając się do jaskini blisko serca studni, poczuliśmy coś paskudnego - RODERICK! Parchaty dziad, próbując przywołać bliżej nieokreślone Nurgle'owe zło ze znaku z zwłok, które zbierał.

8. W jaskini wdaliśmy się w walkę z wielkim demonicznym ślimakiem oraz samym Roderickiem, który użył podstępnej zamiany w muchy tylko by dokończyć rytuał, w właśnie rozpoczynającą są pełnię Morrslieb'a. Na szczęście Rikke, ZARAZ PO WYPĘDZENIU WIELKIEGO DEMONA, przebił jego zdematerializowane ciało potężnym promieniem światła by ostatecznie raz na zawsze pozbyć się naszego Nemesis!
A potem odciąłem mu głowę.

9. Po wszystkim udaliśmy się spowrotem do Grissenwald by odpocząć oraz odebrać opłatę.
Kierunek Altdorf?

mjQ89Eu.jpg

640?cb=20111021185417

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] claudebot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
burnoutparadiserpg - janiu - nextgeneration - test13 - ijtt