RPG <3

Kto nie kocha RPG?!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2017-10-26 21:31:35

Bartuś
Użytkownik
Dołączył: 2017-10-25
Liczba postów: 42
WindowsChrome 61.0.3163.100

Daniel McKopas. Jednostrzał, a może nie? [Status:Przerwana]

Deadlands

Sesja 1. Niestety reszta nie została zapisana na kartach historii.

MG: Daniel Siwanowicz Gracze: Paweł Nowak, Michał Nowakowski, Bartek Gotlibowski

1. Dotarcie do niewielkiego miasteczka Redhorn.

2. W saloonie próbujemy lokalnego przysmaku, mięsa z czerwonego byka. Po posiłku udajemy się na Rancho Tuckera gdzie oglądamy byki i spotykamy jego syna Joe.

3. Dostajemy propozycję pracy przy obstawie balu maskowego, będziemy pilnować głównej bramy i sprawdzać zaproszenia.

4. Podczas balu jeden z patroli nie wraca, więc sprawdzamy co z nim. Dwóch martwych, obaj z poderżniętymi gardłami.

5. Po zdaniu raportu Joe odnajdujemy kolejnych dwóch martwych oraz ich oprawców z którymi szybko się rozprawiamy! Również z tym który przedarł się na teren posesji.

6. Puszczamy wolno jednego z gości w białym garniturze i złotą maską lisa (Błąd)

7. Rano Tucker orientuje się, że ktoś ukradł jego turbo ważne pudełko i oferuje nagrodę za odnalezienie.

8. Udajemy się do Redhorn i zbieramy informację z których wynika, że naszym złodziejem jest młody Bennet. Łatwo go doganiamy i bez strzelania odzyskujemy pudełko. (Proste prawda? gówno prawda)

9. W drodze powrotnej mijamy sześciu ludzi jadących w stronę Benneta. W Redhorn dowiadujemy się, że to byli ludzie Benneta i mają dla niego paczkę. (Tak, za proste) Kapujemy się, że nasze pudełko jest fałszywe, a prawdziwe jedzie z ludźmi Benneta.

10. Wyprzedamy ich co sił i zastawiamy na nich pułapkę z dynamitu (:D). Eksplozja zabija połowę grupy, a drugie pół pada pod naporem naszych karabinów!

11. W drodze powrotnej z pudełkami, zatrzymuje nas Szeryf z zastępcą i dwoma tuzinami ludzi Benneta. Opowiadają jaki to zły jest Tucker i że go na kolegium trzeba podać.

12. Chcemy to sprawdzić, więc jedziemy do sędziego stanowego potwierdzić informację. Okazuje się, że Tucker to naprawdę szuja i do więzienia z nim!

13. Po nieudanym wyciągnięciu Tuckera z domu i zabiciu mu syna (Henry), oraz obraniu nowego szeryfa Morrisa ruszamy dopaść starego Tucker w domu.
14. Po sprytnym zabiegu z dynamitem na który wpadł Jack łatwo pokonujemy jego przydupasów i dopadam go uciekającego przez okno.
15. Niestety Tucker zatruł się śmiertelnie ołowiem ( To była samoobrona!).

16. Po odebraniu nagrody za Tuckera dogadujemy się z Bennetem żeby wyśledzić kto z kopalni Benneta sprzedawał Tuckerowi upioryt.

17. Na miejscu próbujemy się zorientować kto to może być. Lecz niestety zbyt jawnie przez co zostajemy zwabieni w pułapkę i odcięci od wyjścia z kopalni.

18. Po zabiciu kilku "spaczonych" i przepłynięciu lodowatego górskiego strumienia wpadamy prosto na grupę niezbyt przyjaznych Indian.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
osiedle - spolecznasczppsa - vc-mmo - ostregranie - nasza-ostroleka