Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Midnight: Sesja 4 MG: Paweł
Podsumowanie:
1. Schwytanie legata Ishamela przenoszącego zwoje dotyczące Ostrza Dranoru oraz klejnotów które wprawić można w ostrze, oraz jednego z dwóch klejnotów. Dodatkowo legat posiadał maskę pozwalającą na pełną transformację swojej postacii.
2. Walka ze skrzydlatym demonem z wielka paszczą.
3. Podążanie za wilkiem o sierści skrzącej srebrem.
4. Dotarcie do wioski pierwszego plemienia i poznanie historii pancerza króla orków oraz jego ostrza. Dotarcie do pola menhirów, będącego miejscem zagłady trzeciego plemienia.
5. Układ z szamanką szarych orków, my sprowadzimy zbroję, a oni oddadzą nam najcenniejszy przedmiot plemienia.
6. Sprowadzamy zbroję i transformuję się w krasnoluda za pomocą maski, dzieki czemu jestem w stanie kontrolować zbroję.
7. Odszukanie obsydianowej komnaty pod największym menhirem również z obsydianu. W komnacoe odnajdujemy kolejny kryształ.
8. Oddanie zbroii i co gorsza utrata serca. Nagrodą od plemienia okazuje sie szare pióro dzieki któremu można podróżować z zawrotną prędkością.
9. Rozmowa z królową elfów oraz wyrusznie w kierunku ruin w któych (jak mam nadzieję) znajduje się moje serce, bez którego długo nie pożyję.
Offline
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.022 sekund, wykonano 10 zapytań - Pamięć użyta: 525.47 kB (Maksimum: 580.48 kB) ]