Nie jesteś zalogowany na forum.
Sesja 1
MG: Paweł Nowak Gracze: Michał Nowakowski, Bartek Gotlibowski, Przemysław Pasek
1. Poranek w karczmie Gareta i odebranie pierwszego zadania zanim krasnal ze złotych młotów się na nie zdecydował! (Je*ać złote młoty!)
2.Pomoc w rozwiązaniu problemu lokalnemu potentatowi ziemskiemu Kogerowi w oczyszczeniu kompostownika z zamieszkałego tam imigranta imieniem Ankheg!
3. Koger wspomina, że jego przyjaciel miałby dla nas zadanie, ale musimy przyjść kolejnego dnia rano.
4. Przyjmujemy zlecenie na odbicie syna arystokraty pochodzącego z Wrót Baldura.
5. Po dotarciu na miejsce przygotowujemy szturm, lecz po kilku krokach wpadamy w ŚMIERTELNIE NIEBEZPIECZNĄ pułapkę która prawie zabija dwójkę naszych bohaterów. Na szczęście na miejscu był Zell z zapasem mikstur leczących.
6. Po błyskawicznej rekonwalescencji nacieramy ponownie i ścieramy wrogów w pył używając magii i mieczy! Dzielny Vir'ath ratuję mapę dzięki której łatwo odnajdujemy się w podziemiach do których uciekł Falrin (syna arystokraty).
7. Ratujemy chłopaka przed rytuałem odprawianym przez grupę szkieletów chronioną magiczną barierą która szybko ustąpiła pod naporem magii Balasara.
8. Dogadując się z Myconidami odnajdujemy drogą do wyjścia i używając klejogrzyba wspinamy się na powierzchnię!
9. Przez naszą opieszałość i słabą pamieć oddajemy list Farlinowi dużo dalej co chroni nas przed mrocznym zaklęciem powiązanym z Myrkulem.
10. Odbierając nagrodę od Kogera nieustępliwy Balasar zastrasza niziołczego farmera i wyciąga informację kto chciał zabić naszą drużynę (oraz Farlina). Jest to Dorgar, wątły mieszczanin.
11. Dzięki staraniom Balasara i Vir'atha kupujemy naszą pierwszą siedzibę! W domu po starym trumniarzu... Na raty... Za kupę pieniędzy... Ale tym samym ucieramy nosa członkom błękitnej wstęgi. (p.s Jeb*ać błękitne wstęgi)
Offline
[ Wygenerowano w 0.033 sekund, wykonano 9 zapytań - Pamięć użyta: 564.15 kB (Maksimum: 626.59 kB) ]