Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
WFRP
Sesja 6
MG Bartek Gotlibowski
Gracze Paweł Nowak, Daniel Siwanowicz, Michał Nowakowski(Moloch)
1. W drodze do Altdorfu gracze trafiają do miasta przed którym rozłożyło się wiele namiotów.
2. Rikke otrzymuje magiczną wiadomość z prośbą o pomoc od Mistrza Kolegium Światła Aponimusa Rone.
3. Okazuje się, że ludność zbiera się pod miastem z powodu nadchodzącego festiwalu wina na którym serwowany ma być cudowny krasnoludzki alkohol wydestylowany z winnych resztek- gregrind. Do festiwalu jeszcze parę dni, ale do graczy dochodzi, że gdzieś potajemnie można spróbować gregrindu (kłamstwo!).
4. Aponimus prosi graczy, aby zbadali sprawę dziwnych samozapłonów.
5. Rozpoczyna się mozolne przesłuchiwanie świadków- picie alkoholu to jedyna cecha pozornie łącząca badane przypadki.
6. Gracze natrafiają na trop niziołka piromana, który jednakże nie ma nic wspólnego z samozapłonami. Podczas ostatecznej konfrontacji złoczyńca ucieka!
7. Wymiana spojrzeń z dziwnym łysym typem.
8. Zakończenie przesłuchań przynosi jeszcze jeden trop- Gospoda pod Ubłoconą Świnią (niektórzy ludzie prostego umysłu zwą ją Sprośnym Prosiem) w której gracze poznają sympatycznego Rajmunda (który potem wybuchł).
9. Z graczami kontaktuje się Albrecht "Łgarz"- były przywódca gildii złodziei i wyjawia graczom tajemnicę kryjącą się za samozapłonem. Jego znienawidzony sukcesor- Faustman, współpracuje z Dr. Draupnirem, który próbując stworzyć eliksir wyzwalający moce magiczne ostatecznie stworzył wino zabijające z trzydniowym opóźnieniem! Teraz wielki ładunek beczek ma zostać sprzedany na tajnej licytacji jednemu z okrutnych złoczyńców Imperium!
10. Gracze stawiają się wraz z Albrechetm na licytacji, robią rabanu, dyskredytują Faustmana, rozpętuje się bójka. Bohaterowie pojmują szalonego doktora i zabierają go do Aponimusa.
11. Kierunek- Altdorf!
Offline
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.023 sekund, wykonano 11 zapytań - Pamięć użyta: 543.99 kB (Maksimum: 604.31 kB) ]