Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
WFRP
MG: Bartek Gotlibowski
Gracze: Paweł Nowak, Przemysław Pasek, Michał Nowakowski
Sesja: 1
Data: 30.01.2016
1. Przedstawienie bohaterów, przygoda rozpoczyna się na trakcie gdzieś w Middenlandzie, późna jesień, pada od wielu dni.
2. Dotarcie do mieściny Wissen liczącej ok. 100 mieszkańców, noc w karczmie.
3. Następnego ranka przyjęcie trzech zadań- poszukiwania dwóch bandytów, kieszonkowca Albrechta i rozbójnika Oswalda, oraz odnalezienia syna Idy Pellen, który wyruszył z domu i nie wrócił do tej pory. Otrzymanie zadatku i przedmiotów po mężu Idy, podróżniku.
4. Przeszukanie części lasu gdzie ostatnio widziano Oswalda, spotkanie z goblinami, ośmiu nie żyje. Charakteryzacja drużynowego czarodzieja na majętnego ciecia.
5. Nocna gonitwa po mieście z kieszonkowcami, Albrecht i jego wspólnik trafiają na szubienicę.
6. Nazajutrz wyprawa do kolejnej części lasu w poszukiwaniu Oswalda, odnalezienie zrujnowanego dworku z dwupiętrową wieżą.
7. Atak na bandytów, odnalezienie Oswalda wraz z młodym na szczycie wieży, załamanie się podłogi wszystkich pięter po kolei, upadek do nieznanych podziemi.
8. Rozejm z Oswaldem, zakratowany tunel w oddali, nie do końca naturalna sylwetka zostawia nam zapaloną pochodnię. Odnalezienie komnaty plugawej magii, wszędzie symbole nurgla.
9. Pułapka otwiera sekretne drzwi do kompostu z ludzkich szczątków z którego wyłania się pomiot nurgla. Wspólnie z Oswaldem, ale bez przestraszonego Dietera pokonujemy to monstrum, niestety obrzyguje nas wnętrznościami.
10. Spalenie zwojów, wyjście z podziemi, dotarcie do miasta. Choroba nas trzech, decyzja o odesłaniu Dietera do większego miasta, w nadziei że kapłanki Shalyi uleczą go ze zgnilizny nurgla.
Offline
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.037 sekund, wykonano 12 zapytań - Pamięć użyta: 544.29 kB (Maksimum: 604.6 kB) ]