RPG <3

Kto nie kocha RPG?!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2025-06-14 18:15:31

Paweł
Użytkownik
Dołączył: 2017-10-26
Liczba postów: 52
MacintoshSafari 604.1

Pierwsza przygoda

Pierwsza przygoda

“Budzicie się na dachu zrujnowanej świątyni wzniesionej ku czci nieznanego boga. Nad miasteczkiem Homlet z którego wyruszyliście na wyprawę do grobowca Króla Żebraka powoli zachodzi słońce. Ostatnie co pamiętacie, to migoczące światło dochodzące z otwartej przed wami komnaty pochówku i jakby znajomy głos mówiący ze środka “byłem tu pierwszy, śmierdzące szczury”, a następnie szczęk kamienia i metalu, uczucie spadania i czerwień krwi.
Bartek, opisz mi swoją postać mając na uwadze to, że właśnie zostałeś przywrócony do życia przez nieznaną Ci magię.”

Zejście ze świątyni 1 -> spotkanie z Rolfem -> dotarcie przez niebezpieczną dzicz do miasta 2 -> wieczerza w karczmie -> wyśledzenie zbiega 3 -> przyłapanie go na gorącym uczynku (sprzedaje zwój dotyczący Nekromanty zamaskowanemu Leegstrze) -> konfrontacja z nim na drodze prawa bądź walki 4 -> tak czy siak muszą się stawić przed Flawiusem, jako informatorzy bądź zbrodniarze -> oferta zadania

WIĘCEJ ZADAŃ NA RAZ!

1- Świątynia Nieznanego Boga
Dach na który nie można bezpiecznie się wspiąć
Ślady stóp pospolitego rozmiaru
Potłuczone, wyblakłe przez siły natury witraże
Gniazdo wielkiego nietoperza skrzekacza, który obecnie śpi
Ekwipunek BG
Rudawa, duża łuska

Minęły trzy dni, BG są bardzo głodni. Zejście ze świątyni nie jest łatwe, trzeba uważać, żeby nie zbudzić śpiącego nietoperza. BG są trzy heksy od Homlet, na południe od Grobowca Króla Żebraka.
W trakcie ich zejścia na dół do świątyni podjedzie obwoźny handlarz wraz ze swoim osiołkiem.
Rolf jest starszym, siwiejącym człowiekiem. Będzie narzekał na bandytów w okolicy i zaoferuje BG nagrodę w zamian za zniszczenie tej bandy. Często jeździ pomiędzy lokalnymi osadami i bezpieczeństwo jest dla niego ważne. Jeśli BG dobrze opiszą sytuację, dowiedzą się, że udało mu się wziąć parę srebrnych antycznych monet od lokalnego jubilera, rzekomo niedawno znalezionych.

2- Powrót przez dzicz
Celem BG jest powrót do Homlet przez nieznaną dzicz.

3- Kolacja w Przystani
Po dotarciu, BG chcą odkryć zapewne, kto ich zabił. Właśnie trwa wieczorna kolacja w karczmie. Jubiler na pewno jest zamknięty, jest on też paserem dla członków Długiego Domu. Podczas kolacji w karczmie, BG podsłuchają stwierdzenie “śmierdzące szczury”.

4- Złapanie Grundara
BG będą musieli go wyśledzić. Grundar jest bardzo szybki i spieszy się na spotkanie w sprawie sprzedam zwojów które znalazł w grobowcu. Jeśli BG odezwą się w obecności Leegstry, ten rzuci na siebie zaklęcie niewidzialności i ucieknie, zostawiając Grundara bez jakiejkolwiek pomocy. Grundar będzie chciał się wykpić, będzie przeciągał żeby zagrać na czas. Jeżeli BG będą go osaczać, on spróbuje sięgnąć do kieszeni w której ma fajerwerk. Będzie chciał go rzucić w nadziei, że inni członkowie Długiego Domu przyjdą mu z pomocą. Jeżeli BG trochę rozluźnią sytuację, rzuci się do ucieczki w stronę Portu, gdzie postara się ukryć w sekretnej dziupli przemytników.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum