Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Frakcje
Legion Cesarski
Siła *** (grupa weteranów wojennych, twardych jak skała, instynkt- bronić swoich)
Lider- Flavius Nero
Cele- zdobyć więcej rekrutów, utrzymać w ryzach zapędy Wielkich Rodówi wytępić rosnący opór ze strony Dzieci Starego Boga.
Cesarski Legion jest bardzo osłabiony w tej krainie. Pod rządami nowego cesarza i dzięki wpływowi szlachetnie urodzonych, Legion wycofuje się stopniowo z różnych zakątków znanego świata. Niegdyś bastion praworządności, zapewniający milicję i pokój nawet w małych wioskach, teraz walczące o przetrwanie garnizony, z niewielkim funduszem i słabnącą pozycją. Mają jeden dobrze obsadzony fort (Fort Valenris) i parę drobnych fortów rozsianych po krainie, z minimalną liczbą żołnierzy, głównie świetnie wyszkolonych.
Ktoś z Legionu wierzy, że sprowadzenie Wytatuowanego Nekromanty na świat mogłoby odnowić cesarstwo i zniszczyć wpływa Sheth.
Dzieci Starego Boga
Siła ** (początkujący mistycy, fanatycy religijni, instynkt- wykonywać rozkazy)
Lider
- Azar'khul (dracona)
Cele- zrekrutować kultystów wśród wpływowych, odnaleźć starożytny artefakt zwany "Kosturem Śniącego", który pozwala na kontakt z ich bogiem
Lokalna sekta wierząca w jednego z Zagubionych bogów, o którym mówią "Bóg w Odmętach, Zawoalowany, Ukryty" (przychodzi do nich w snach i wizjach). Odwołują się do tradycji i wielu lokalnych obrządków, wiążąc je z Ukrytym. Przeciwstawiają się Legionowi i władzy cesarskiej.
Długi Dom
Siła *** (wyszkoleni mordercy i żołnierze, wytrawni tropiciele, instynkt- ponieść minimalne straty, zachować tajemnicę)
Lider- Ugh, zwany Młotem
Cele- utrzymać sekretną działalność, otworzyć kolejny lokal w innym miasteczku
Grupa uduchowionych wojowników i tropicieli, dawnych żołnierzy, najemników, którzy pod egidą kodeksu honorowego prowadzą szkołę walki i karczmę. Sekretnie zajmują się też napadami, crawlingiem i przyjmują złodziejskie kontrakty. Ich wroga karczma którą chcą przejąć to Wilcza Jagoda, operująca w mieście obok.
Uczniowie Topora
Siła ** (słabo wyszkoleni bandyci i dzikie orki, instynkt- zarobić, przeżyć)
Lider
- Kara Oberhelm, bękartka, wiedźma
Cele- zdobyć siedzibę, zdobyć bogactwa, zniszczyć Ród
Lokalni bandyci, ostatnio zaprzyjaźnieni z grupą orków. Mózg ludzi i siła zielonych mięśni zaczynają naprzykrzać się społeczności. Sprawa na razie jest poza radarem zarówno Rodu Pellefort jak i Cesarstwa.
Wytatuowany Nekromanta
Siła **** (arcylicz który jest w całkowitej stazie)
Lider
- Wytatuowany Nekromanta
Cele- odzyskać moc, wybudzić się
Po okolicy krąży legenda o wytatuowanym nekromancie. Niektórzy twierdzą, że to ożywiony starożytny berserker, jedni, że mag z dalekiego egzotycznego kraju, a drudzy, że mag z wież który pokrył swe ciało runami by zyskać nieśmiertelność. Nekromancja jest ekstremalnie ścigana i karana w Cesarstwie, jeżeli w jakikolwiek sposób ta legenda ma ziarno prawdy w sobie, to Legion musi zwrócić na to uwagę.
Plotki rozsiewa, we współpracy z Flaviusem Nero, jeden członek Długiego Domu, Legstra. Flavius nie wie, że podczas badań na temat Nekromanty Legstra uwierzył w jego nauki i aktywnie zrekrutował już paru kultystów. Planuje zwodzić Flaviusa dopóki ten będzie działał na rzecz Nekromanty.
Pierwotną motywacją Nekromanty było uratowanie duszy swej córki z Oceanu i sprawienie by nie została reinkarnowana, oznaczałoby to ostateczną jej utratę z którą nie mógł się pogodzić. Udało mu się stworzyć Perfected Zombie- nieumarłą powłokę tak idealną, że była całkowicie ludzka, lecz nieśmiertelna. Udało mu się związać z nią duszę jego córki, lecz na chwilę potem Strażnicy Płomienia zaatakowali, spopielili jego córkę a jego samego przybili Świętą Pochodnią do skały, gdzie pogrąża się w wiecznym cierpieniu. Jego dusza jest jednocześnie związana z nieumarłym ciałem jak i z Oceanem, skazując ją na wieczne cierpienie.
Poza zemstą Nekromanta pragnie odnaleźć duszę jego córki (która została reinkarnowana w ważnego NPCa!), na której ciąży specyficzna klątwa, przez to, że kiedyś zamieszkiwała Perfected Zombie. Drugą sprawą jest fakt, iż odkrył o motywacje Zewnętrznego Boga i jest tym przerażony. Rekultywatorzy i ich kreacje muszą zostać unicestwione.
Ród Bellemont
Siła **** (żeglarze, handlowcy, fanatycy, instynkt- wiązać umowami)
Lider- Dariel Bellemont
Cele- wymanewrować udział swej floty z pomocy Cesarstwu, sprawić, by inne Rody były uzależnione od potęgi handlowej
Ród Raseul
Siła **** (magowie, nauczyciele, wizjonerzy, instynkt- magicznie zniewalać)
Lider- Evandras Raseul
Cele- sprawić, by wszyscy magowie złożyli sprawie Akademii i co za tym idzie Rodu Raseul, bez względu na pochodzenie
Ród Nerellon
Siła **** (górnicy, wojownicy podziemi, handlarze
Offline
Strony: 1