RPG <3

Kto nie kocha RPG?!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2017-10-25 21:34:08

Bartuś
Użytkownik
Dołączył: 2017-10-25
Liczba postów: 42
WindowsChrome 61.0.3163.100

Kampania: Melodyjna Uczta! Sesja 8

D&D Sesja 8

1. Przybycie ekspedycji badawczej z Wrót Baldura w składzie urocza i świetnie gotująca Valiir, nijaki Dalabrac i zły morderca Gibbur.

2. Sprzątaczka w kominku odnajduje część dziennika Hilura który szyfrem opisał tajemniczą śmierć więźnia oraz tajemnicza informacja którą chce przekazać Falrinowi w nieznany nam sposób, a także o zagadkowych wizytach jakiegoś jegomościa w każdy dwunasty dzień miesiąca u Gareta. Niestety ostatnia część została spalona przez Colemna "Klucz jest w słoiku" Westa.

3. W karczmie od tajemniczej "klątwy" umiera Thazar. Pomimo dobrych chęci Colemna "Klucz jest w słoiku" Westa nie udaje nam się mu pomóc. Objawy są identyczne jak u wcześniej wspomnianego więźnia/mordercy. Okazuje się też, że jeden z magów z ekspedycji zaczyna również mieć koszmary i drastycznie szybko uchodzi z niego życie.

4. W poszukiwaniu skradzionego krwawego szkła postanawiamy udać się do ruin świątyni. Po drodze odwiedzamy ekspedycję i przypadkiem trafiamy na przepyszny obiad który przyrządziła Valiir. W tłuszczu po posiłku układa się "wiedźma zbiera duszę złych ludzi".

5. Ruiny zaskakują nas wieloma różnymi bestiami, jak mały czarny smok, Bulette, Otyugh czy Gorgona. Jak się okazuje ciągną tu do magicznego przedmiotu który zachęca istoty o słabej woli do gromadzenia się w świątyni.

6. Trafiamy na Orki które wcześniej przegoniliśmy w towarzystwie jaszczuroludzi i Yuan-Ti do którego zwracają się Jozarr. W sali stoi wielki pomnik Jozarra.

7. Po wyczerpującej walce w której Virath prawie stracił swoje życie dwukrotnie, udaje nam się pokonać Jozarra i jego świtę. Niestety nie znajdujemy nawet śladu krwawego szkła.

8. Postanawiamy jescze raz sprawdzić trolla, który wydaje się być jedynym łącznikiem z wiedźmą której szukamy, bo to ona przywłaszczyła sobie krwawe szkło.

9. Po krótkim tropieniu trafiamy do grobowca Crona pełnym naszego przeklętego złota. Na miejscu czeka na nas Nocna Wiedźma.

10. Proponuje kilka układów, uzdrowienie nas i podzielenie się złotem itp. Za namową Balasara odrzucamy wszystkie i postanawiamy stawić jej czoła! Jej pierwszym ruchem jest wysłanie Colemna na inny plan! Planowała Dziewięć Piekeł, ale szczęśliwe dla Kapłana trafił na plan wody z którego prawie błyskawicznie wrócił by zobaczyć jak wiedźma wysyła się na inny plan po posmakowaniu potężnych zaklęć Balasara. Zostajemy z górą przeklętego złota i odzyskanym krwawym szkłem. (Czyżby odmowa i przeciwstawienie się wiedźmie zbliżyła o krok moich kompanów do bycia lepszym mieszkańcem tego Zapomianych Krain? [dblpt]) )

11. Spotykamy się z Yuirded'em. Oddajemy mu szkło, a on usuwa z nas truciznę Ashardalon'a. Wszyscy mamy nadzieję go więcej nie spotkać.

Stan zdobyczy w domu: Wypchana głowa czarnego smoka, skóra z wilkołaka, wypchana głowa trolla, wypchany młody czarny smok i Gorgona.

21246272_1681527085222589_8814903176514542645_o.jpg?oh=a813b74d330d81d83541244caa85ab12&oe=5A778003
21232092_1681526945222603_4175124233803125589_n.jpg?oh=84c71213b450a028281b8d23dde02e37&oe=5AAC272D
21317698_1681526998555931_5760571405265196169_n.jpg?oh=45d494830c7cd518ea639b6bfe96a94d&oe=5A7D0FE4
21316303_1681527481889216_1937143422765713017_o.jpg?oh=00eaa6481aaeab7593b6e077835af643&oe=5A65A277
21272504_1681527558555875_3235477754376883220_n.jpg?oh=985ecbe7d5a25f7ddd6d2d01b68c315d&oe=5A675C04
21192575_1681527595222538_2023027579348892052_n.jpg?oh=95631a1c6e917ce69fcacd2bbb48c691&oe=5A7EB22A

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
ostregranie - revolution - ahaforum - osiedle - nasza-ostroleka